مطالب ناب
  بیدارمو برات ترانه میشه حسم       پاییزم از اینجا بره تموم نمیشه حسم       من عاشقت موندم اگه یادت نمونده اسمم         &n

ads ads ads

موزیک من




موزیک پلیر

بیدار


  بیدارمو برات ترانه میشه حسم
 
    پاییزم از اینجا بره تموم نمیشه حسم
 
    من عاشقت موندم اگه یادت نمونده اسمم
                                                                        
عیبی نداره خوب من یلدات مبارک عشقم
 
امشب توی اغوش کی طولانی خنده هات
 
کی میتونه نگاه کنه خودشو توی چشمات
                                                            
من که یه عمر بعد تو یلدا شده شبامو
 
عکسات تو اغوش منو اشکت توی چشامو
 
ای کاش که یلدا با خودش تورو برام بیاره
 
بیشتر از هرشب دل من غمگینو بی قراره
 
حافظ نمی خونه برام فالی به جز جدایی
 
یلدات مبارک عشقم امشب کجایی عشقم


ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

codebazan

codebazan