مطالب ناب
 می نگرم به چشمانت چقدر زیباست!! وقتی به عمق چشمانت می نگرم حس میکنم پاکی را از چشمانت! بگذار ببینم تا خوب حس کنم احساس پاکت را! چشمانت را از من نگیر،من می شکنم

ads ads ads

موزیک من




موزیک پلیر

چشمان زیبای تو...


 می نگرم به چشمانت چقدر زیباست!!


وقتی به عمق چشمانت می نگرم حس میکنم پاکی را از چشمانت!


بگذار ببینم تا خوب حس کنم احساس پاکت را!


چشمانت را از من نگیر،من می شکنم


چشمانت زیباست تو را به اندازه ی چشمان زیبایت


و تو را به اندازه ی پاکی چشمانت


به همان پاکی و زیبایی دوست می دارم


بگذار ببینم آسمان چشمانت را که چه رازها پنهان است


بگذار ببینم تا آسمان وجودت را کشف کنم و تمام خوبی هایت را حس کنم


چشمان تو مثل آسمانیست که عمق آن دست یافتی نیست


حرکت سیاهی چشمانت مثل موج دریایست که هر لحظه سخره ها را می لرزاند و من نیز می لرزم


چشمان زیبای تو چون رنگین کمانیست کمیاب و در اوج زیبایی و زود گذر


چشمانت را از من این گونه نگیر،من میمرم وقتی که چشمانت....


چشمان زیبای تو ای بهترینم من را تا عمق مهربانی ها و زیبایی ها می رساند


پس مهربانی و زیبای و احساسم را از من نگیر...

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

codebazan

codebazan