مطالب ناب
شال گردن من برای زمستان نبودنت شال گردن میبافم یک غم راازرو غم دیگررااززیر زیر ورویش غم میشود میان گره های کاموای سیاه اشک هایم گم میشود کلاف کاموا نفس آخررامیکشد غم اما تمامی ندارد شا

ads ads ads

موزیک من




موزیک پلیر

زمستان نبودنت....

شال گردن من برای زمستان نبودنت


شال گردن میبافم
یک غم راازرو
غم دیگررااززیر
زیر ورویش غم میشود
میان گره های کاموای سیاه
اشک هایم گم میشود
کلاف کاموا نفس آخررامیکشد
غم اما تمامی ندارد
شاید فردا شال دیگری ببافم
آخرزمستان سردیست
اولین زمستان نبودنت.......






درنبودنت سرمای عجیبی
اینجارادربر گرفته.....
برگرد..................
درزمستان نبودنت
گل های باغچه دلم منتظر جوانه اند






هیزم نبودم...
ولی
سوختــــــــم درزمستان نبودنت!




 
سردی فاصله که کوران میکند
دراین زمستان نبودنت
من میمانمو......
این قلب یخی....

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

codebazan

codebazan