مطالب ناب
کاظم بهمنی تا تـــــــــو بودی در شبــــــم من مـــــــــاه تابان داشتم روبروی چشــــــم خود چشمی غـــــــــزل خوان داشتم حـــــــال اگرچه هیچ نذری عهده دار وصــــــــل نیست یک زمــ

ads ads ads

موزیک من




موزیک پلیر

تا تـــــــــو بودی در شبــــــم من مـــــــــاه تابان داشتم

کاظم بهمنی
تا تـــــــــو بودی در شبــــــم من مـــــــــاه تابان داشتم


روبروی چشــــــم خود چشمی غـــــــــزل خوان داشتم


حـــــــال اگرچه هیچ نذری عهده دار وصــــــــل نیست


یک زمــــــان پیشــــــامدی بودم که امکــــــــان داشتم


ماجــــــــــراهایی که با من زیر بـــــــــــــاران داشتـــی


شعــــــــــر اگر میشـــــــد قریب پنـج دیـــــــوان داشتم


بعد تو بیش از همه فکـــــــــرم به این مشغــــــول بود


من چه چیـــــــــــزی کمتر از آن نارفیقـــــــــان داشتم؟


ساده از "من بی تـــــــــو می میرم" گذشتی خوب من!


من به این یک جمله ی خود سخت ایمـــــــــــان داشتم


لحظه ی تشییــــــــع من از دور بـــــــــــویت می رسید


تا دو ســـــــاعت بعد دفنم همچنان جـــــــــــان داشتم...

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

codebazan

codebazan