مطالب ناب
نجمه زارع یکــ درختـــ پیــــــــــرم و سهم تبــــــــــرها می شوم مـــــــــرده ام دارم خوراکــ جـــــــــــانورها می شوم بی خیــــــــــــال از رنج فریـــــــــــــادم تردد می کنند

ads ads ads

موزیک من




موزیک پلیر

یکــ درختـــ پیــــــــــرم و سهم تبــــــــــرها می شوم

نجمه زارع
یکــ درختـــ پیــــــــــرم و سهم تبــــــــــرها می شوم


مـــــــــرده ام دارم خوراکــ جـــــــــــانورها می شوم


بی خیــــــــــــال از رنج فریـــــــــــــادم تردد می کنند


باعثـــ لبخنــــــــــد تلــــــخ رهگــــــــــذرها می شوم


با زبان لال خــــــــود حس می کنم این روزهــــــــــا


همنشیــــــــن و همکلام کــــــــــور و کرها می شوم


هیچکس دیگــــــــــــر کنارم نیستـــ می ترسم از این


این که دارم مثل مفقــــــــــــودالاثر هــــــــا می شوم


عاقبتـــ یک روز با طـــــــــــرز عجیبـــ و تــــازه ای


می کشم خود را و سرفصل خبـــــــــــــرها می شوم !

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

codebazan

codebazan