مطالب ناب
افسوس به خاطر تمام لحظه هایی که می توانستی  “ مرهمم ” باشی نه “ دردم” …    رویاهاروول کن

ads ads ads

موزیک من




موزیک پلیر

افسوس.........

افسوس به خاطر تمام لحظه هایی که می توانستی
 “ مرهمم ” باشی نه “ دردم” …






   رویاهاروول کن دلم


هیچ " تو"یی دوستت نداشته


حتی" تو "های رویاهایت نیز با" تو "های دیگر رفته اند


رویادیدن بس است




دیگه از تمام دیالوگ های عاشقانه خسته شدم


دلم فقط یه سلام یه دوست دارم خشک خالی از لبانی باصداقت میخاد.....






 
گریه کار کمی ست برای توصیف نداشتنت
دارم به رفتار پرشکوهی شبیه به مرگ فکر می کنم…






برگرد یادت را جا گذاشتی


نمیخاهم عمری به این امید باشم که برای بردنش برمیگردی




جنس"بغض"من آنقدرهاهم خوب نیس
 
تا اسمت رامیشنود میشکند!!!!!!!!!




کاش میدانستی آنکه برای دوست داشتنت
 
 تنش رابه تو عرضه میکند فاحشه نیست
 
وآنکه برای به دنبـــــــــال خود کشیدنش
 
 تنش راازتومی پوشاند باکـــــــره نیست
 
من به باکـــــــــره بودنه  قلب فاحشه ها
 
وفاحشه بودنه ذهن باکره ها ایمان دارم
 
قلب فاحشه هادرحسرت عشق ابرازنشده
 
وذهن باکره هااسیرموجی از...............
 
غریضه ارضــــــــــــــــــــــــــــــــا نشده

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

codebazan

codebazan