مطالب ناب
شما که غریبه نیستید!!!دلــــــم زندگی میخواهد. شادی ..خنده از ته دل شما که غریبه نیستید دلم عشق میخواهد... دلهره ولرزش دل .. یک کمی مهربانی... معرفت ..وفا وصمیمیت ..دوستی...حتی یک جو ... میدان

ads ads ads

موزیک من




موزیک پلیر

دلم........

شما که غریبه نیستید!!!دلــــــم زندگی میخواهد.
شادی ..خنده از ته دل
شما که غریبه نیستید دلم عشق میخواهد...
دلهره ولرزش دل .. یک کمی مهربانی...
معرفت ..وفا وصمیمیت ..دوستی...حتی یک جو ...
میدانم نیست...
به من نخندید من همیشه عادت دارم دنبال چیزهای نایاب بگردم!!!










دیــوونگــی یعــنی :


عکسشــو تو گوشــیت هی نیگــاه کنی ، واســه بار هــزارم . . .


انگــار تاحــالا نــدیدیش . . !


بوســش کنی محــکم مث دیــوونه ها !!


بگی خــو آخــه دلم همــش یه ذره میشــه بــرات . . .


بغــض کنــی و زرتــــی اشکــات بــریزه . .


شمــارشــو با ذوق بگــیری شــاید اینبار جــوابتو داد. . .


شــاید با مــهربونی بگــه جــــــونم . .


شــاید. . شــاید. . شــاید. . .ای تــــو روحــــت با هــمین شاید گفتــنات... .


بــازم هــمین صــدای مســخــره تو گوشــت بپــیچه :


مشــــترک مورد نــظر پاسخــگو نمیــباشــد. . لطــفأ مجــددا بگــیرید .. .




تمام نیمکت های پارک دونفره اند.....
بی خیال....
به درخت تکیه میدم.....










امروز جلوی اینه سه تار موی سفید رو سرم پیدا کردم
اولی اینجا
دومی اینجا
وسومی همان جایی که یک روز دستت را فشار دادی
گفتی من عاشقتم اینو تومغزت فرو کن.....




غصه نخور کنار آمده ام با نبودنت
خیلی که دلم بگیرد......گریه میکنم




گفته بودی ساده وکوتاه نویسی را دوس داری
ساده وکوتاه
فقط دو کلمه
برگرد دلتنگم








نه من دستهایش را رها میکنم
نه او دلش می اید از من جداشود
وهمیشه وهمه جا باهمیم
منو....تنهایی






درد داشت وقتی تو رفتی همه گفتند دوستت نداشت
ومن هنوز نتوانستم ثابت کنم که هرشب با عاشقانه هایت خوابم میکردی

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

codebazan

codebazan