مطالب ناب
افتاده بازم در سر هوائی دل باز دارد میل بجائی او شهریاری من خاکساری او پادشاهی من بینوائی بالا بلندی گیسو کمندی سلطان حسنی فرمانروائی ابروکمانی نازک میانی نامهربانی شنگی دغائی زین دلنوا

ads ads ads

موزیک من




موزیک پلیر

غزل شماره ۱۰۰



افتاده بازم در سر هوائی
دل باز دارد میل بجائی
او شهریاری من خاکساری
او پادشاهی من بینوائی
بالا بلندی گیسو کمندی
سلطان حسنی فرمانروائی
ابروکمانی نازک میانی
نامهربانی شنگی دغائی
زین دلنوازی زین سرفرازی
زین جو فروشی گندم نمائی
بی او نبخشد خورشید نوری
بی او ندارد عالم صفائی
هرجا که لعلش در خنده آید
شکر ندارد آنجا بهائی
هر لحظه دارد دل با خیالش
خوش گفتگوئی خوش ماجرائی
گوئی بیابم جائی طبیبی
باشد که سازم دل را دوائی
دارد شکایت هرکس ز دشمن
ما را شکایت از آشنائی
چشم عبید ار سیرش ببیند
دیگر نبیند چشمش بلائی

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

codebazan

codebazan